Жаңа білім бағдарламасындағы жүйесіздіктер анықталды
Стандарттарға келетін болсақ, әр білім сатысына (бастауыш, негізгі, орта) лайықты оқыту мақсаттары дәл анықталмаған. Стандарттар мәтіні бірін бірі қайталайды. Оқып ұғыну қиын. Білім сатысын оқушы қандай біліммен аяқтауы керек екені де белгісіз. Мәселен, математика пәні бойынша бастауышты бітіргенде білім алушыдан не күтілетінін, негізгі мектепті бітіруші нені білуі керек екенін дөп басып айту мүмкін емес. Бұл туралы "Егемен Қазақстан" газетінде "Жаңартылған бағдарламаның жаңалығы қандай?" деген мақалада жазған едік (14 маусым, 2016 ж.). Амал не, жауап берілмеді.