Мектептің бірінші сыныбы – балалар мен олардың ата-аналарының өміріндегі өте маңызды кезең. Білім алушылардың кейінгі жылдардағы жұмыс қабілеттілігі мен үлгерімі көбінесе оқытудың бірінші жылында бейімделудің қалай өтетініне байланысты.
Балаларды оқытудың жаңа жағдайларына бейімдеу кезеңін психологиялық-педагогикалық қолдау келесі міндеттерді қамтиды:
- балаға оқушының позициясын қабылдауға көмектесу;
- коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге, жаңа ұжымды қабылдай білуге көмектесу және оның әрбір қатысушысына құрметпен қарау;
- баланы мұғалімдермен және сыныптастарымен оқу ынтымақтастығы дағдыларына үйрету;
- баланың дамуына қолайлы аялдама жасау;
- мазасыздық, қорқыныш, агрессия және т. б. көріністерін жеңуге көмектеседі.
жас ерекшелігі психологиясы саласындағы мұғалімнің білімін кеңейту, балалардың әртүрлі санаттарымен (гиперактивті, агрессивті, ұялшақ және т. б.) жұмыс істеу бойынша уақтылы ұсыныстар беру);
- ата-аналарды өз баласының мүмкіндіктері мен қабілеттерін дұрыс бағалауға, баланы сол қалпында қабылдауға үйрету;
- күрделі жағдайларда психологиялық көмек ұсыну (диагностика, кеңес беру, түзету, ұсынымдар).
Первый класс школы – очень важный период в жизни детей и их родителей. От того, как пройдет адаптация на первом году обучения, во многом зависит работоспособность и успеваемость обучающихся в последующие годы.
Психолого-педагогическое сопровождение периода адаптации детей к новым условиям обучения включает в себя следующие задачи:
- помочь ребенку принять позицию школьника;
- помочь в освоение навыков коммуникативного общения, умения принимать новый коллектив и уважительно относится к каждому из его участников;
- научить ребенка навыкам учебного сотрудничества с учителями и одноклассниками;
- создать благоприятную остановку для развития личности ребенка;
- помочь справиться с проявлениями тревоги, страха, агрессии и т.д.»
расширять знания педагога в области возрастной психологии, своевременно дать рекомендации по работе с различными категориями детей (гиперактивные, агрессивные, застенчивые и др.);
- научить родителей адекватно оценивать возможности и способности своего ребенка, принятию ребенка таким, какой он есть;
- предложить психологическую помощь в сложных ситуациях (диагностика, консультирование, коррекция, рекомендации).


