27 қаңтарда "№ 8 орта жалпы білім беретін эстетикалық тәрбие мектеп-кешені" КММ-де "Заң және тәртіп"тақырыбында сынып сағаттары өтті. Мақсаты: оқушылардың бойында құқықтық мәдениет пен жауапкершілікті қалыптастыру, қоғамдағы мінез-құлықтың негізгі заңдары мен ережелерімен танысу, құқықтық жағдайларды талдау және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамыту, сондай-ақ заңдар мен мораль нормаларын құрметтеуге тәрбиелеу. Сынып сағатында оқушылар нақты өмірлік жағдайларды талдап, Конституцияның баптарын талдап, оқушылар құқық бұзушылықтардың мысалдарын іздеп, олардың салдарын талқылайтын топтарда жұмыс істеді. Сондай-ақ, негізгі мәселелер қарастырылды: заң дегеніміз не және ол не үшін қажет, азаматтардың қандай негізгі құқықтары мен міндеттері бар, заңды бұзғаны үшін қандай жауапкершілік бар, қоғамдағы тәртіпті қалай қамтамасыз ету керек және құқық қорғау органдарының рөлі қандай. Сынып сағатының соңында шағын рефлексиялық сауалнама жүргізілді, онда оқушылар жаңа не білгендері, алған білімдерін нақты өмірде қалай қолдана алатындығы және заңның сақталуы қоғамдағы тәртіп үшін қажетті шарт болып табылатыны туралы сұрақтарға жауап берді.
27 қаңтарда "№ 8 орта жалпы білім беретін эстетикалық тәрбие мектеп-кешені" КММ-де "Заң және тәртіп"тақырыбында сынып сағаттары өтті.
Мақсаты: оқушылардың бойында құқықтық мәдениет пен жауапкершілікті қалыптастыру, қоғамдағы мінез-құлықтың негізгі заңдары мен ережелерімен танысу, құқықтық жағдайларды талдау және негізделген шешімдер қабылдау қабілетін дамыту, сондай-ақ заңдар мен мораль нормаларын құрметтеуге тәрбиелеу.
Сынып сағатында оқушылар нақты өмірлік жағдайларды талдап, Конституцияның баптарын талдап, оқушылар құқық бұзушылықтардың мысалдарын іздеп, олардың салдарын талқылайтын топтарда жұмыс істеді. Сондай-ақ, негізгі мәселелер қарастырылды: заң дегеніміз не және ол не үшін қажет, азаматтардың қандай негізгі құқықтары мен міндеттері бар, заңды бұзғаны үшін қандай жауапкершілік бар, қоғамдағы тәртіпті қалай қамтамасыз ету керек және құқық қорғау органдарының рөлі қандай.
Сынып сағатының соңында шағын рефлексиялық сауалнама жүргізілді, онда оқушылар жаңа не білгендері, алған білімдерін нақты өмірде қалай қолдана алатындығы және заңның сақталуы қоғамдағы тәртіп үшін қажетті шарт болып табылатыны туралы сұрақтарға жауап берді.