Жас мұғалімдер мен табысты критериалды бағалау бойынша қиындық көріп отырған мұғалімдерді қолдау мақсатында «№2 Новоишим орта мектебі»КММ «Критериалды бағалау» тақырыбында оқыту семинары аясында бірінші сабақ өтті. Сабақты ОЖ бойынша меңгерушілері өткізді.
Қалыптастырушы бағалаудың негізгі мазмұнына баса назар аударылды. Атап айтқанда, ол сыныптағы күнделікті жұмыс барысында жүзеге асырылады және оқушылардың үлгерімінің ағымдағы көрсеткіші болып табылады, оқу процесінде оқушы мен мұғалім арасындағы жедел байланысты, олардың арасындағы кері байланысты қамтамасыз етеді және білім беру процесін жақсартуға мүмкіндік береді.
Мұғалім мен оқушының өзара әрекеті үзілмейді, сонымен қатар ол көтермеленеді. Бағалау үздіксіз жүзеге асырылады, қозғалыс процесі сапалы нәтижеге бағаланады. Оқушы өз кемшіліктерін өз бетінше және саналы түрде анықтайды және мұғаліммен бірге оларды жою үшін жұмыс істейді. Бақылаудың бір бөлігі өзін-өзі бақылау мен өзін-өзі бағалауға айнала отырып оқушыға беріледі.
Мұғалімдерге қалыптастырушы бағалауды жетілдіру бойынша әдістемелік қоржынын қайда және қалай толтыруға болатыны туралы ақпарат берілді.
В целях поддержки молодых учителей и учителей, испытывающих затруднения по успешному критериальному оцениванию, в НСШ №2 прошло первое занятие в рамках обучающего семинара на тему: «Критериальное оценивание». Занятие провели завучи по УР.
Акцент сделан на ключевое содержание формативного оценивания. А именно, что оно проводится в ходе повседневной работы в классе и является текущим показателем успеваемости учащихся, обеспечивает оперативную взаимосвязь между обучающимся и учителем в процессе обучения, обратную связь между ними и позволяет совершенствовать образовательный процесс. Взаимодействие учителя и учащегося не прерывается, более того, оно поощряется. Оценка осуществляется непрерывно, оценивается сам процесс движения к качественному результату. Учащийся самостоятельно и осознанно определяет свои пробелы и вместе с учителем работает над их устранением. Часть контроля делегируется ученику, трансформируясь в самоконтроль и самооценку.
Учителям дана информация о том где и как можно пополнить свою методическую копилку по совершенствованию формативного оценивания.